Wednesday, February 29, 2012

GEMPAR!!! Penerbit Penipu!!!


Penerbit SecondLife Pictures Filem Gentayangan Datangku Dijemput adalah Head Master kepada sesetengah pihak yg menjalankan perniagaan internet diluar sane.

Zubir Yahya adalah dalang dlm perniagaan internet sprt Mobile Income, Bossmailer, SeeMore, I-go Mobile, Monsun, Callcenter, Payment Gateway dll yg selalu keluar iklan besar2ran dlm Metro dan TV3 nak jadi jutawan la dapat duit banyak la entah ape2 punya biz yg nak perdayakan org2 yg bodoh IT tp ade jak yg celik IT pon terkena dgn dieorg ni.

Aku nak sangat pihak Melodi ke @ mane2 pihak tanye kt Zubir ni ape cite kt Pn Nora yg dl2 iklan bagai x inagt jutawan bt biz ni dapat duit juta2 kete beso2 tp skrg dh xde kuar Metro dh, skrg mane g Pn Nora 2 dh kene tangkap ker? . Dh kutip duit org pas 2 lari ker?. Ape cerita biz ni betol ke x betol? dengar cite ramai jadi magsa. (sumber ini blh membantu ramai lagi yg kt luar 2 x tertipu)

Ha ni aku nk bagi tahu kowang sume yg paling kiri ni Rahayu Yusuf klo kowang perasan die byk kali kuar iklan kt Metro dan TV3 konon Calon Jutawan 2008 die pakai tudung (pic pakai tudung ade kt pic 1) kuar iklan la ni bukak plak nti nk kuar iklan pakai tudung lagi Yg hangatnye Rahayu ni gundik Zubir, Zubir bela die utk kepentingan sendiri dlm biz internet 2. Zubir siap bagi kete Kia Optima dan Condo Bistari kt depan The Mall 2 si Zubir ni pon duk situ jak tp blok lain2 yela senang la klo nk servis kan dekat2 xyah bazir minyak. (duk tengah2) Zaa bini Zubir, kwn aku ckp bini die ni xtahu kot hubungan dieorg ni.

 

Yg sebelah Zubir baju merah ni Hasnol abg kandung die, dieorg ni aku dengar "buaya darat" . Kawan aku ade jadi mangsa dieorg ni ape die bt aku xnak cite la paham2 sudah la siap pasing2 lagi.

Post ini dipetik dari cari.com.my

No comments:

Post a Comment